Social media
Reklama na Facebooku
Profil na Facebooku jest dopełnieniem tożsamości naszej firmy w Internecie. Jeśli chcemy być wszędzie tam, gdzie są nasi Klienci, należy pamiętać, ze są oni także tu.
Profil na Facebooku jest dopełnieniem tożsamości naszej firmy w Internecie. Jeśli chcemy być wszędzie tam, gdzie są nasi Klienci, należy pamiętać, ze są oni także tu.
Pamiętajmy o tym przy tworzeniu strategii działań w tym miejscu. Nie można ograniczyć się tylko do prezentowania własnych usług czy produktów. Potencjalny Klient i fan musi być zaciekawiony profilem i zaprezentowanymi na nim treściami. Prowadzenie profilu tak by był on skuteczny, nie jest wcale łatwe. Szczególną popularnością cieszą się posty, które „zmuszają” do komentowania, budują więź z fanami, bawią ich i zachęcają do polubienia. Profil na Facebooku spełnia głównie rolę budowania marki, jednak często również sprawdza się przy sprzedaży produktów. Czy nie zdarzyło się nam, że kiedyś oglądaliśmy naszą tablicę i wpadł nam w oko jakiś post sponsorowany z produktem, który nas zainteresował?
Kampania na Facebooku jest uzupełnieniem prowadzenia profilu. Pozwala zyskać polubienia i fanów, jak również poprawia zasięgi postów, zwłaszcza na początku gdy zaangażowanych fanów jest mało. Zaawansowane ustawienia kampanii pozwalają kierować post lub reklamę do bardzo określonej grupy odbiorców. Dzięki temu kampania jest niezwykle skuteczna.
Przy okazji social mediów warto także wspomnieć o coraz popularniejszym Instagramie. To miejsce gdzie najważniejszą rolę spełniają zdjęcia. Jeśli mamy co pokazać, to warto pokazać to na Instagramie. Tu także można zyskać nie tylko popularność, ale również wygenerować sprzedaż. Podobnie jak na facebooku może nam w tym pomóc kampania płatna.