Sklep Internetowy (zwany dalej „Sklepem”) działający pod adresem
veeo.pl jest własnością i jest prowadzony
przez
veeo Sp. z o.o. z siedzibą w Krzemienica 303, 37-125 Czarna. REGON: 361596510 NIP: 8151799608, numer telefonu: 17 717 37 35
(od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00), e-mail: biuro@veeo.pl.
Stroną dokonującą zakupów w Sklepie jest konsument (zwany dalej
„Konsumentem lub Osobą prywatną”) lub inny podmiot, w szczególności
przedsiębiorca (zwany dalej „Firmą”). Osoby prywatne i Firmy zwani są
dalej łącznie „Klientami”. Stroną dokonującą sprzedaży jest veeo Sp. z o.o. (zwana dalej „Sprzedawcą” lub „Veeo”).
Niniejszy regulamin Sklepu (zwany dalej „Regulaminem”) określa w
szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
warunki zawierania umów za pośrednictwem Sklepu oraz tryb postępowania
reklamacyjnego.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu oraz w siedzibie Sprzedawcy.
§ 2. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Przedmiotem sprzedaży jest znajdujące się w aktualnej ofercie
handlowej, prezentowane na stronie internetowej Sklepu oprogramowanie
komputerowe w formie licencji (zwane dalej łącznie „Produktami”),
których Sprzedawca jest dystrybutorem.
Oprogramowanie oferowane w Sklepie jest licencjonowane przez jego
producentów. Warunki korzystania z oprogramowania określa umowa
licencyjna dotycząca danego Produktu.
Oprogramowanie jest dostarczane w wersji elektronicznej (bez
nośnika). Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje na podany przez niego
adres e-mail link umożliwiający pobranie wersji instalacyjnej
oprogramowania komputerowego z Internetu wraz z instrukcją dotyczącą
pobrania Produktu oraz:
dla programów ESET - nazwę użytkownika (tzw. numer EAV) oraz hasło do aktywacji Produktu albo
dla pozostałych programów - numer seryjny.
Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu przy
każdym Produkcie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto
tj. zawierają podatki. Zapłata ceny jest dokonywana w polskich złotych.
Informacje o cenie, cechach oraz istotnych właściwościach są
dostępne na stronie internetowej Sklepu w odniesieniu do poszczególnych
Produktów. Informacje na temat funkcjonalności treści cyfrowych oraz
technicznych środków ich ochrony oraz mających znaczenie
interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i
oprogramowaniem są dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładkach
„Opis produktu”.
§ 3. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu są następujące:
komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką
internetową obsługującą standard HTML 5 i język JavaScript oraz włączoną
obsługą plików cookies w przeglądarce.
Zakazane jest podejmowanie czynności i dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym.
§ 4. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Złożenie zamówienia w Sklepie następuje wyłącznie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza na stronie internetowej Sklepu.
Prawidłowo wypełniony formularz zawiera obowiązkowo następujące dane Klienta:
imię i nazwisko lub pełna nazwa wraz z imieniem i nazwiskiem osoby
kontaktowej (dotyczy Firmy) oraz adres Klienta (ulica, numer domu i
lokalu, kod pocztowy, nazwa miejscowości),
numer NIP (dotyczy Firmy),
adres elektroniczny (e-mail),
numer telefonu.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały tydzień.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku po godzinie 15:00 oraz w
soboty i dni ustawowo wolne od pracy, będą przyjmowane do realizacji w
najbliższym dniu roboczym.
Realizacja sprzedaży w Sklepie odbywa się według następującej procedury:
Należy dokonać wyboru Produktu, który Klient zamierza kupić.
Opcja dla nowych licencji: na stronie głównej
sklepu należy wybrać produkt, który klient zamierza kupić. Za pomocą
filtra można zawęzić wyświetlanie produktu do tego, którego zakup
Klienta Interesuje (ze względu na przeznaczenie, system operacyjny,
miejsce ochrony). Po wybraniu produktu należy wpisać liczbę użytkowników
w ramach licencji jaką Klient zamierza zakupić. Zostanie zaprezentowana
oferta na wybrany program oraz wybraną liczbę użytkowników z
licencją/serwisem na 1 rok oraz opcjonalnie na 2 i 3 lata. UWAGA!
Nowa licencja na rozwiązania ESET rozpoczyna swój bieg od dnia
realizacji zamówienia. Licencja na ESET Security Pack rozpoczyna swój
bieg od dnia realizacji zamówienia jednocześnie dla wszystkich 3
użytkowników. Jedna nazwa użytkownika zostaje przydzielona do ochrony
trzech komputerów i trzech smartfonów.
Opcja dla przedłużeń: na stronie głównej sklepu
należy wpisać nazwę użytkownika licencji (EAV) w górnej cześci strony (w
pasku bezpośrednio pod menu). Można też wybrać posiadany produkt, a
następnie wybrać opcję "Przedłuż licencję". Wpisując posiadaną nazwę
użytkownika licencji (EAV) zostanie zaprezentowana oferta na wybrany
program oraz wybraną liczbę użytkowników z licencją/serwisem na 1 rok
oraz opcjonalnie na 2 i 3 lata. UWAGA: Przedłużenie licencji na rozwiązania ESET rozpoczyna swój bieg:
od daty wygaśnięcia licencji bazowej – jeżeli data wygaśnięcia
licencji bazowej jest późniejsza niż data złożenia zamówienia
(wystawienia faktury),
od dnia złożenia zamówienia (wystawienia faktury) – jeżeli data
wygaśnięcia licencji bazowej jest wcześniejsza niż data złożenia
zamówienia (wystawienia faktury). W takim przypadku do ceny przedłużenia
licencji, zostanie doliczony koszt licencji za okres od dnia
wygaśnięcia licencji bazowej, do dnia złożenia zamówienia (wyrównanie
serwisu, zgodnie z zasadą zachowania ciągłości licencji).
Następnie należy wybrać jedną z zaprezentowanych ofert klikając „Kup teraz”.
Po kliknięciu na „Kup teraz” pojawia się formularz do uzupełnienia
Formularz umożliwia podanie danych niezbędnych do realizacji
zamówienia.
Po uzupełnieniu danych, przeczytaniu i zaakceptowaniu regulaminu sklepu
internetowego należy kliknąć „Dalej”.
W kolejnym oknie pojawi się podsumowanie zamówienia. Wszystkie
informacje zostaną raz jeszcze wyświetlone na ekranie, aby umożliwić
ostateczną ich weryfikację. Należy uważnie sprawdzić wszystkie podane
przez dane. Jeżeli przedmiot zamówienia oraz podane dane zgadzają się,
należy kliknąć „Zamów i zapłać”. Kliknięcie w przycisk „Zamów i zapłać”
będzie możliwe tylko, jeśli wszystkie wymagane pola zostaną prawidłowo
wypełnione. Sklep automatycznie dokona sprawdzenia poprawności
wprowadzonych danych. Jeżeli któreś z wymaganych pól nie zostanie
wypełnione lub będzie zawierało nieprawidłowe dane, zostanie wyświetlona
stosowna informacja. W takim wypadku należyt uzupełnić lub poprawić
dane i ponownie kliknąć „Zamów i zapłać”.
Po złożeniu zamówienia pojawi się okno z potwierdzeniem przyjęcia
zamówienia, a na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie
złożenia zamówienia oraz link do faktury pro-forma. Pojawi się
również możliwość wyboru sposobu płatności. Do wyboru jest tradycyjny
przelew (zaliczka) oraz płatności on-line.
Standardowo licencje na wszystkie programy dostarczane są w wersji
elektronicznej (dostarczany jest certyfikat licencyjny oraz link do
strony z wersją instalacyjną programu).
Jeżeli Klient wybrał płatność tradycyjnym przelewem, płatność
powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. W
przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po dokonaniu zapłaty
zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 5 dni od daty zaksięgowania
zapłaty na koncie Sprzedawcy.
Jeżeli Klient wybrał płatność on-line należy kliknąć w przycisk
„Dokonaj płatności”. Klient zostanie przeniesiony na stronę bezpiecznych
płatności firmy eCard, gdzie w celu dokonania płatności należy
postępować zgodnie z instrukcjami. Po dokonaniu płatności zamówienie
zostanie zrealizowane w ciągu 5 dni od daty zaksięgowania zapłaty na
koncie Sprzedawcy, a w przypadku płatności kartą płatniczą, od dnia
autoryzacji płatności.
§ 5. WARUNKI I FORMY PŁATNOŚCI
W Sklepie dostępne są wyłącznie następujące formy płatności:
On-line przelew z banku internetowego. Płatność musi zostać dokonana on-line tzn. bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę firmy PayU, gdzie dokonuje wyboru banku. Sprzedawca akceptuje przelewy on-line:
Alior Bank
Bank BPH
Bank Zachodni WBK
BGŻ BNP Paribas
BOŚ Bank
Citi Handlowy
Credit Agricole
Deutsche Bank
Eurobank
Getin Bank
Idea Bank
ING Bank Śląski
Inteligo
mBank
Millennium Bank
Noble Bank
Orange Finanse
PBS Bank
Pekao
PKO Bank Polski
T-Mobile Usługi Bankowe
On-line karta płatnicza. Płatność musi zostać dokonana on-line tzn. bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostanie przekierowany na bezpieczną stronę firmy eCard, gdzie należy dokonać wyboru karty płatniczej. Sprzedawca akceptuje wyłącznie następujące karty płatnicze:
Visa
MasterCard
MasterPass
Maestro
Przelew tradycyjny. Płatność powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Brak zapłaty oznacza anulowanie zamówienia.
Inne typy płatności dostępne za pośrednictwem firmy PayU:
Płace później
BLIK
Raty
Numer konta Sprzedawcy jest następujący:
PKO S.A 97 1240 2643 1111 0010 6320 5605
Numer konta jest uwidoczniony na stronie internetowej Sklepu i jest przesyłany w e-mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu 100% zaliczki na konto Sprzedawcy.
§ 6. DOSTAWA
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności.
Płatność uznaje się za dokonaną w chwili zaksięgowania zapłaty na koncie Sprzedawcy.
Klucze licencyjne oraz linki do pobrania Produktu zostaną wysyłane
drogą elektroniczną (e-mail) w terminie 5 dni od zaksięgowania wpłaty na
rachunku Sprzedawcy.
Klient nie ponosi żadnych kosztów wysyłki.
Faktura VAT za zakupioną licencję zostanie dostarczona w formie
elektronicznej w postaci pliku PDF zgodnie z art. 106n ustawy z dn. 11
marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011.177.1054 j.t. ze
zm.). Na życzenie Klienta faktura zostanie dostarczona Pocztą Polską,
tradycyjnym listem na adres podany w zamówieniu. Jeżeli adres wysyłkowy
jest inny niż dane do wystawienia faktury należy go przesłać na maila biuro@veeo.pl.
§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w
terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do
odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Konsument może odstąpić od umowy, informując Sprzedawcę: veeo Sp. z o.o.
o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą
elektroniczną). Konsument może złożyć oświadczenie korzystając z
następującego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie
przez Konsumenta informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie, a w każdym przypadku
nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał
oświadczenie Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, zwróci
Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie;
w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym
zwrotem.
W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą, klucze
licencyjne na program zostaną przez Sprzedawcę anulowane, a Konsument
jest zobowiązany do niezwłocznego odinstalowania oprogramowania.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy oraz formularz (oświadczenie o
odstąpieniu od umowy) są dostępne również na stronie internetowej Sklepu
w zakładce „Ważne informacje dla konsumenta”.
§ 8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamacje można wnosić w szczególności na adres e-mail: biuro@veeo.pl,
w formie pisma wysłanego pocztą na
adres veeo Sp. z o.o. z siedzibą w Krzemienica 303, 37-125 Czarna.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia
otrzymania. Odpowiedź w sprawie rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma w
sposób odpowiadający rodzajowi użytego środka porozumiewania się na
odległość.
§ 9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość zwrócenia się do
właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o:
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przed
Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkim
Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych
procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z
realizacją zamówienia jest Sprzedawca. Dane osobowe są chronione zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną oraz polityką prywatności
publikowaną w serwisach veeo.pl .
Regulamin obowiązuje od 25 grudnia 2014 r. i ma zastosowanie do umów zawartych od tego dnia.
Życzymy udanych zakupów
veeo sp. z o.o.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w polityce plików cookie.